Fokusownia Szczecin

Bezpiecznie w czasach COVID-19

SALA FOKUSOWA


Z LUSTREM WENECKIM ORAZ PODGLĄDEM ON-LINE


W CENTRUM SZCZECINA 

 

O nas

Jesteśmy firmą zajmującą się od lat koordynacją i realizacją projektów na terenie zachodnio-pomorskiej Polski (byłe województwo szczecińskie, słupskie, koszalińskie, z częścią lubuskiego).

Posiadamy dobrze rozwiniętą sieć ankieterów. 

Osoby te posiadają duże doświadczenie, są rzetelne i rozumieją specyfikę pracy ankietera.

Cały czas przyjmujemy i szkolimy nowych ankieterów.

Nasi ankieterzy rozproszeni są po całym województwie. W celu ograniczenia kosztów korzystamy z pracy osób mieszkających najbliżej obszaru badania.

Wierzymy, że wybór naszej firmy do współpracy w dziedzinie realizacji badań będzie dobrą decyzją. 

Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by współpraca układała się bez zarzutu oraz by nie stracić zaufania, którym Państwo nas obdarzą.

Firma nasza jest płatnikiem podatku VAT. Proponowane rozliczenie to wystawiona faktura VAT.

Zakres badań
 

badania marketingowe

badania społeczne

badania ilościowe

FGI

IDI

CTL

mystery shopping

face to face

capi

hall test

omnibusy

random walk

siatka kisha

Posiadamy w swojej ofercie wyposażone Sale do badań CTL:

  • zajmujemy się koordynacją badań central location

  • posiadamy 6 stanowisk testowych odgrodzonych parawanami

  • stanowiska wyposażone w komputery

  • oświetlone indywidualnie

  • pomieszczenie klimatyzowane

  • zaplecze kuchenne z lodówką

  • osobne pomieszczenie do sprawdzania poprawności rekrutacji, poczekalnia

kontakt

 

 

 
 
Fokusownia Szczecin
ul. Krzywoustego 71/1

70-251 Szczecin

tel: +48 603 114 303

tel. +48 91 453 11 05

biuro@fokusownia.szczecin.pl 
Imię i nazwisko *
E-mail *
Telefon
Treść wiadomości
Upload file button
Przeciągnij i upuść pliki w to miejsce Przeglądaj pliki

Personal vision

Commit yourself to your dream.

Trading

How to get your ideas

While 99 percent of the population is going to work every day, trading their time for money...

Better

Best way to earn

When retailers offer in-store specials for Black Friday, the goal is to get people in the store who may also buy ancillary products.

Once you have your great site, you need to offer your visitors a great and competitive deal. Because shoppers are probably browsing .

Productive Meetings

To brainstorm ideas

Prepare an agenda and distribute it beforehand.This might sound obvious but is often ignored.

Learning

Immerse yourself in learning

Research and study anything you can find that is pertinent to your business. Take courses, hire a coach or find a mentor.

Tom O'connor

Successful business

"Whether you need advice ..."

Sarah Davis

Branding

"Learn the skills you'll..."